DTK in bedrijven

Dag tegen Kanker

Als bedrijf deelnemen

Ook bedrijven kunnen deelnemen aan de Dag tegen Kanker. Hieronder ontdek je hoe.

  • Vraag gele lintjes aan voor je personeel, om op te spelden als teken van solidariteit op 21 oktober

Kom op tegen Kanker stelt gele lintjes ter beschikking aan bedrijven tegen een kleine vergoeding. Vorig jaar droegen meer dan 250.000 sympathisanten (ziekenhuispersoneel, professionele zorgverleners, donateurs …) het gele lintje om hun betrokkenheid te uiten en patiënten een hart onder de riem te steken. 

Gele lintjes
Gele lintjes
Gele lintjes-2
  • Neem deel aan onze publiekscampagne

Die loopt in de week voor de Dag tegen Kanker en op onze sociale media. Hoe je kunt deelnemen, lees je op www.dagtegenkanker.be in de aanloop van de Dag tegen Kanker.

  • Deel op 21 oktober het gele lintje op sociale media met #dagtegenkanker

Kom op tegen Kanker deelt op zijn Facebook, Twitter en Instagram op 21 oktober een afbeelding van het gele lintje. Deel de afbeelding en steek zo ook online kankerpatiënten en hun naasten een hart onder de riem.

  • Maak het digitale aanbod van Kom op tegen Kanker mee bekend

Kom op tegen Kanker organiseert een digitaal aanbod in de week van de Dag tegen Kanker, waaraan patiënten, mantelzorgers en zorgprofessionals kunnen deelnemen. Informatieve en ondersteunende infosessies en initiaties. Alle info vind je vanaf eind augustus onder het luik Editie 2021.

Download hier communicatiemateriaal

Wordt later nog aangevuld met o.a. slides voor op beeldschermen.

Als bedrijf meer doen voor de strijd tegen kanker?

Ook bedrijven of verenigingen kunnen een verschil maken in de strijd tegen kanker. Bijvoorbeeld door Vriend of Partner te worden van Kom op tegen Kanker, door een sessie over kanker op de werkvloer te organiseren of door met het personeel een actie op poten te zetten.

Vragen of meer info?

Contacteer je coördinator bij Kom op tegen Kanker:

Mireille_Van_Ransbeeck

Mireille Van Ransbeeck

Districtscoördinator Lokale Fondsenwerving Vlaams-Brabant en B2B